Pentru Ro-Mega Trade, siguranța în această perioadă este prioritatea numărul unu, așadar facem tot ce ne stă în putință pentru a menține clienții, angajații și partenerii în siguranță.

Încă de la începutul lunii martie, atunci când acest virus a ajuns pe teritoriul țării noastre, am luat decizia ca toate persoanele care își pot efectua munca de acasă, să facă acest lucru.

Colegii din departamentul de logistică își desfășoară activitatea în regim normal. Aceștia sunt în permanență în căutare de soluții pentru a preveni și rezolva, în cazul în care este necesar, problemele datorate crizei COVID-19.

Producția tuturor furnizorilor noștri se desfășoară în condiții normale. Totodată, depozitele acestora funcționează în regim normal, astfel încât timpul în care sunt livrate produsele necesare afacerii dumneavoastră să fie cât mai scurt.

Departamentul de vânzări lucrează la capacitate maximă, astfel colegii noștri vă stau la dispoziție prin telefon sau videoconferințe, pentru orice întrebare legată de produsele din portofoliul Ro-Mega Trade.

Liniile noastre de asistență și serviciile tehnice de asistență rămân active. Inginerii noștri de service, atât timp cât deplasarea între orașe în interes de serviciu va fi permisă, vor efectua servicii de service la fața locului, respectând recomandările companiei dumneavoastră și respectând toate procedurile cu privire la sănătatea și siguranța la locul de muncă.

Urmărim în mod continuu instrucțiunile autorităților cu privire la situația actuală și luăm act atunci când acestea vizează activitatea noastră.

În acest moment Ro-Mega Trade urmărește îmbunătățirea continuă a activității astfel încât să vă ajutăm în derularea afacerilor în condiții de maximă siguranță.